• Werkdagen voor 17:00 uur besteld, morgen in huis
  • 2 jaar garantie op al onze producten
  • Onze winkel in Valkenswaard
  • Advies nodig? +31 (0)40 76 000 85
  • Vragen? Neem contact op
  • Werkdagen voor 17:00 uur besteld, morgen in huis
  • 2 jaar garantie op al onze producten
  • Onze winkel in Valkenswaard
  • Advies nodig? +31 (0)40 76 000 85
  • Vragen? Neem contact op

... Retouren & Service

Het kan natuurlijk zijn dat je bestelling niet naar wens is of dat je toch liever iets anders ontvangen zou willen hebben. We lossen dit natuurlijk graag voor je op, zodat jij snel geholpen bent met een nieuw product, terugbetaling of reparatie.

Ben je niet tevreden over een gekocht artikel? Dan mag je het uiteraard binnen 14 dagen retourneren of ruilen..

 

Je kunt hiervoor een email sturen naar info@djstunter.nl en we zenden je het retourformulier toe. Zonder dit formulier wordt je retour niet in behandeling genomen.

Wanneer je jouw bestelling retour stuurt moet deze uiteraard wel onbeschadigd, in originele verpakking inclusief alle toebehoren en zonder enige gebreken naar ons toegezonden worden.

 

Let op, het beschrijven van de verpakking met stift of het volledig intapen van verpakkingen kan leiden tot beschadigingen. Deze schade zal in dat geval ook doorberekend worden.

Wanneer je een pakket naar ons toe zendt raden we je aan om het pakket te verzenden inclusief een track & trace code van de vervoerder. Bewaar deze goed (dit is namelijk tevens je verzendbewijs), totdat de retouraanvraag of reparatie afgehandeld is. Je kunt er daarnaast ook zelf het pakket mee volgen zodat je weet dat deze bij ons is aangekomen. 

 

Al je het product niet voldoet aan de bovenstaande voorwaarden, dan houden we een percentage op het aankoop bedrag in mindering:

  • Product wordt retour gemeld na 14 dagen: Retournering niet mogelijk
  • Productverpakking is beschadigd of incompleet: Minus 10%
  • Product is licht beschadigd: minus 20%
  • Een onderdeel of accessoire ontbreekt: retournering niet mogelijk, of minus 20%
  • Meerdere accessoires ontbreken: retournering niet mogelijk, of minus 40%
  • Product is zwaar beschadigd: retournering niet mogelijk, of minus 50%
  • Alle accessoires ontbreken: retournering niet mogelijk, of minus 50%

 

Zodra het pakket bij ons binnen is zal deze zo snel mogelijk worden afgehandeld zodat je snel je geld of een vervangend product in huis hebt. Indien het product binnen 30 dagen kapot is heb je recht op een nieuw product, wanneer dit daarna gebeurd zal dit onder de garantieregeling van het product vallen.

Buiten de wettelijke retour bepaling vallen:

  • Producten die speciaal voor u besteld zijn
  • Producten met licentie software
  • Hygiëne producten zoals: hoofdtelefoons, oordoppen,
  • Zakelijke bestellingen

Uiteraard indien een product defect is zal deze nagekeken worden en indien nodig worden omgeruild of gerepareerd.

60 dagen retourservice!

Naast dat wij als DJ Stunter de wettelijke 14 dagen retourrecht aanhouden gaan we nog een stapje verder! In totaal heb je bij DJ Stunter maar liefst 60 dagen retourrecht. Wel zo handig wanneer je bijvoorbeeld een product als cadeautje hebt aangeschaft en het blijkt toch net niet hetgeen te zijn wat diegene zou willen hebben. Het product moet in dat geval wel ongeopend en onbeschadigd bij ons retour komen. Indien de verpakking of het product beschadigd is zullen hier kosten voor in rekening gebracht worden of kan het product zelfs helemaal geweigerd worden als retour. Na beoordeling ontvangt u een tegoedcode t.w.v. het aankoopbedrag - eventueel gemaakte verzendkosten, deze code is een jaar lang vrij te besteden in de shop. 

Defecte of incomplete levering?

Wanneer je jouw bestelling defect hebt ontvangen dien je dit binnen 48 uur aan ons te melden. We zullen dit dan natuurlijk ook direct met je oplossen zodat jij snel weer een nieuw product in huis hebt! Daarnaast zou het natuurlijk eens voor kunnen komen dat je een bestelling incompleet is, dat vinden wij natuurlijk erg vervelend! Neem in dat geval contact op met onze klantenservice en zorg ervoor dat je jouw bestelnummer bij de hand hebt! We kijken dit dan zo snel mogelijk voor je na, zodat jij alsnog jouw bestelling compleet in huis hebt! 

Reparatie / Garantie

Het kan natuurlijk zo zijn dat het product door gebruik beschadigd waardoor je deze graag gerepareerd zou willen hebben. Je kunt in dat geval natuurlijk ook een RMA bij ons aanvragen via info@djstunter.nlWe zullen je dan een RMA formulier toezenden. Zorg er natuurlijk voor dat je het formulier zo volledig mogelijk invult. Zodra het pakket bij ons binnen is zullen we deze zo snel mogelijk voor je repareren of indien nodig opsturen naar de leverancier. Wanneer er kosten aan de reparatie verbonden zijn zullen we je natuurlijk hiervan op de hoogte stellen.

 

Onze klantenservice

De klantenservice van DJ Stunter is bereikbaar via onze contactpagina. Vul daar je vraag of opmerking in en je krijgt dan zo spoedig mogelijk antwoord op je vraag. Tevens is het mogelijk om een e-mail te versturen naar info@djstunter.nl.